Baterie využívá nejnovější technologie Toyota ke zvýšení výkonu a zkrácení doby nabíjení. Disponuje tak novým systémem kapalinového chlazení a funkcí předehřevu, který byl nově uveden také v Toyotě bZ4X a který může řidič zapínat buď manuálně, nebo automaticky nastavením rychlonabíjecí stanice jako cíle navigace, aby baterie při spuštění nabíjení měla optimální teplotu. Uvedená funkce je obzvláště užitečná za chladnějšího počasí.
Cílový maximální výkon u provedení s pohonem samotných předních kol je 224 k / 165 kW; v případě Toyoty bZ4X Touring s pohonem všech kol je to 380 k / 280 kW, což z tohoto modelu činí nejvýkonnější bateriový elektromobil značky Toyota na trhu.
Pohonné ústrojí s výhodou využívá nové elektrické nápravy eAxle od Toyoty. Nápravy s novými polovodiči na bázi karbidu křemíku (SiC) vykazují vyšší účinnost a produkují vyšší výkon, přičemž jsou lehčí a kompaktnější.
Toyota bZ4X Touring kromě vyššího výkonu umožňuje tahání přívěsů o hmotnosti až 1500 kg, což potvrzuje pověst tohoto modelu coby vysoce schopného a prostorného SUV. Další údaje o výkonu budou zveřejněny v pozdějším termínu před uvedením modelu na trh.
Záruka na baterii pro pocit jistoty
Stejně jako všechny nové bateriové elektromobily od Toyoty se i na bZ4X Touring bude vztahovat garance kvality, odolnosti a spolehlivosti baterie. V rámci „programu péče o baterii Toyota“ se absolvováním každoroční kontroly stavu baterie prodlužuje záruka na baterii vždy o rok, a to až po dobu 10 let stáří vozidla nebo do najetí jednoho milionu kilometrů.
Zatímco Toyota bZ4X působí elegantním a high-tech dojmem, prostorná karoserie modelu Touring připomínající kombi se vyznačuje řadou stylistických detailů, které zdůrazňují robustnější a dobrodružnějšího ducha, jako jsou například černá povrchová úprava podběhů kol s hrubou texturou, černá kola a robustní střešní nosiče. Dalším unikátním prvkem modelu Touring jsou střešní nosiče, které ještě více usnadňují přepravu sportovního vybavení nebo dlouhých nákladů a umožňují zatížení střechy 70 kg.